ריצוף חוץ מבטון

מבקשים לרצף את הגינה שלכם? חושבים על ריצוף חוץ בטון איכותי, עמיד ומעוצב? בחברת פרו-דק המתמחה בריצוף חוץ מבטון דקורטיבי, יספקו לכם מענה שלם  עם ריצוף בטון איכותי, עמיד ויפיפה שישדרג באופן משמעותי את חזות המרחב החיצוני של ביתכם. 

 

מגוון אפשרויות מתקדמות ומרהיבות לריצוף חוץ מבטון

חברתנו מציעה מגוון פתרונות מתקדמים ויפים עבור ריצוף של מתחמי חוץ עם בטון, עמידים ואיכותיים, בשלל סגנונות עיצוב, גוונים וטקסטורות, שמתאימים לריצוף של משטחים, שבילים, סביב בריכת שחייה ועוד. את הריצופים אנו מיישמים בהתאמה אישית מלאה, ביעילות ובמהירות, ברמת גימור מושלמת ועבור מחירים אטרקטיביים במיוחד. בין היתר תוכלו להזמין מאתנו את סוגי ריצוף חוץ הבאים:

ריצוף חוץ בטון מוחלק – בטון מוחלק הינו ריצוף חוץ שאינו מחליק, המוצע עם סוגים שונים של גימור, מחלק עד מחוספס, במגוון רחב של צבעים מיוחדים ועכשוויים. לעומת שיטות אחרות מדובר בשיטת ריצוף חוץ זולה ומהירה האורכת לרוב בין יממה לשתיים. בנוסף, הריצוף בבטון עמיד בפני פגעי מזג אוויר וסביבה ולא נוצרים בו סימנים, שריטות או סדקים.

אריחי בטון ריצוף חוץ- ריצוף בטון עם אריחים המוכנים מראש בתהליך עבודה מהיר ומשתלם, שניתן להזמינו בהתאמה מלאה להעדפות וצרכים אישיים, הן מבחינת גדול האריחים והן מבחינת הצורה, הגוון והמרקם שלהם. כמו כן ניתן לבחור את עובי האריחים, סוג הבטון בו יעשה שימוש, מאפייני וטכניקת גימור. בנוסף אפשר לשלב באריחים חומרי גלם נוספים שמיועדים להעניק להם תכונות שונות, כמו עוד רמה של חוזק גמישות או איכות עיצובית.

ריצוף חוץ דמוי בטון – ריצוף מסוג מיקרוטופינג איכותי במיוחד, עם חזות יפה, מטופחת ועכשווית. המיקרוטופינג הייחודי של חברתנו הינו מאוד חזק ועמיד בפני פגעי מזג אוויר ושחיקה. כמו כן חומר זה מתאים לציפוי סוגים שונים של משטחים, כמו בטון, קרמיקה ועוד.

ציפוי דקורטיבי – אם יש לכם בחצר משטח ישן ושחוק של בטון אן גרנוליט תוכלו לחדשו עמנו באמצעות שכבת ציפוי דקורטיבית יפה ועמידה, המוצעת עבור מחיר משתלם במיוחד וחוסכת את הצורך בפירוק של המשטח הישן והתקנת חדש במקומו.

 

הזמנת ריצוף חוץ מבטון

להזמנת ריצוף חוץ מבטון וחומרים נוספים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פרו-דק בטלפון 1-700-555-228.

 

 

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות