יציקות בטון מוחלק או מסורק

שירותים ומוצרים  >>  יציקות בטון מוחלק או מסורק

בין אם בבניה חדשה או שיפוץ של מקום קיים – הבטון המוחלק או המסורק של פרו-דק תמיד ייראה מיוחד ועדכני! אז הכירו את 'סוס העבודה' האלגנטי מבית פרו-דק – הבטון המוחלק או המסורק.

אז למה רק בטון מוחלק או מסורק של פרו-דק?

 בטון מוחלק או מסורק הוא פתרון אהוב מאד על אדריכלים ומעצבי פנים בשנים האחרונות. אפשר לראות אותם הן בבתים פרטיים, הן במשרדים וכמובן במקומות ציבוריים. לבטון שלנו מראה חלק או מחוספס וגם תעשייתי פעמים רבות, וזו בדיוק הסיבה מדוע הוא כל כך שונה מכל פתרון ריצוף אחר. עם זאת – הבטון המוחלק בשל היותו חלק – עלול לגרום להחלקה ואף להיות מסוכן. לא הבטון המוחלק של פרו-דק! לבטון המוחלק של פרו-דק גימור חלק מספיק בשביל להקנות מראה של בטון מוחלק – אך הוא בעל טקסטורה עדינה המונעת החלקה. 

אחיו, הבטון המסורק, הוא בעל טקסטורה מחוספסת מעצם היותו מסורק, וישמור על אחיזת רגליים גבוהה ומראה עדכני לאורך שנים. שוקלים להפוך את המשטח הקיים שלכם למשטח בטון מוחלק או מסורק? אנחנו הפתרון האסטטי והבטוח ביותר בשבילכם!

הבטון המוחלק או המסורק של פרו-דק מגיע בשלל צבעים מודרניים ויחודיים!

רוצים לשלב את הבטון שלנו בבית שלכם או בעסק? חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות חיפוי דקורטיביים לרבות בטון מוחלק או מסורק. מלאו פרטים אישיים בתיבת "צור קשר" או התקשרו ל – 1-700-555-228

צרו איתנו קשר

תפריט נגישות