מיקרוטופינג דמוי בטון לרצפות וקירות

שירותים ומוצרים  >>  מיקרוטופינג דמוי בטון לציפוי רצפות וקירות

מיקרוטופינג "פרו" של פרו-דק- המיקרוטפינג האיכותי והחזק בעולם!

קיר ישן הזקוק לחידוש מרענן ועדכני? בית חדש שייראה נהדר עם רצפה ייחודית בעבודת יד? בין אם בתוך הבית ובין אם מחוצה לו, המיקרוטופינג של פרו-דק יגרום לכל נקודה בבית או במשרד שלכם להיראות נהדר! מיקרוטופינג פרו-דק יקנה למרחב שלכם מראה מסוגנן, חדשני, יפה ובעיקר – חזק!

דרשו לקבל רק מיקרוטופינג  "פרו" של פרו-דק!

המיקרוטופינג "פרו" הייחודי שלנו מורכב מצמנט פולימרי (סוג מיוחד של מלט) והוא החזק והעמיד ביותר לאורך זמן בשוק הישראלי כיום. אותו צמנט הוא בעל צפיפות גבוהה מאד, כך שהוא הופך את התשתית עצמה לכזו העמידה בפני תנאי מזג אוויר לא פשוטים וגם מפני שחיקה, העשויה להופיע עם השנים. זהו פתרון רב תכליתי, שניתן להשתמש בו הן בחללים הפנימיים של הבית או של העסק, והן בחללים החיצוניים. ניתן באמצעותו לחפות שטחי חוץ וכן תשתיות נוספות על מנת לשמור עליהן לאורך זמן, וכמובן להקנות להן מראה ייחודי ומסוגנן. בזכות חומרי הגלם היחודיים שמהם המיקרוטופינג שלנו עשוי, ניתן לחפות סוגים שונים של משטחים, העשויים ממגוון של חומרים, לרבות בטון, קרמיקה, חרסינה ועוד.

חיפוי מסוגנן

אחד היתרונות הבולטים של מיקרוטופינג "פרו" של פרו-דק הוא המראה שלו. בניגוד למה שחושבים רבים, כי מראה בטון הוא אפרורי וחסר ייחודיות, הוא למעשה מקנה לכל מקום מראה מסוגנן הרבה יותר – וכזה התורם לאווירה עצמה. ניתן לשלב אותו בכל מרחב, אם רוצים, וליהנות מכל העולמות: רמת עמידות וחוזק גבוהים מאוד, יחד עם מראה נהדר. השילוב שבין הפונקציונאליות לאיכות הופך את המיקרוטופינג של פרו-דק לאמצעי נהדר, שבו בוחרים רבים, בין אם לבתים הפרטיים, לעסק או למרחבים הציבוריים.

כמה מילים על מיקרוטופינג

אז מה זה מיקרוטופינג? בשנים האחרונות מיקרוטופינג הפך להיות בחירה פופולארית מאוד מצד אנשים פרטיים ועסקים, וכן העוסקים בעולם הבנייה כגון מעצבי פנים ואדריכלים, קבלנים ומהנדסים. זאת, מכיוון שחיפוי מיקרוטופינג מציג קשת רחבה מאוד של יתרונות.

בראש ובראשונה, זהו ציפוי עמיד מאוד באופן יוצא דופן, חיפוי בטון שיכול להתמודד עם כל מפגעי מזג האוויר בצורה טובה בהרבה מחומרים אחרים, לרבות עמידות מעולה בפני שחיקה. על כן, הוא מצוין ליישום על גבי משטחים קיימים שמצויים בתוך ובפנים הבית, המשרד או כל מבנה אחר, ובזכות יכולת הדבקה מצוינת והעמידות הגבוהה שלו, הסיכויים שהוא ייסדק נמוכים בהרבה מאשר עם משטחי בטון מסוגים אחרים.

כך גם אפשר לקבל מגוון רחב של עיצובים, מה שעושה אותו מתאים לכל סגנון בין אם מדובר בבית עם סגנון עיצוב מודרני, קלאסי, כפרי, אורבאני וכדומה. באופן מיוחד, מראה הבטון מתאים אמנם לעיצוב המודרני בהיותו חומר גלם חשוף ונקי, אך הוא בהחלט יכול לתת נגיעות משלימות גם לסגנונות אחרים. אין פלא איפה, שציפוי מיקרוטופינג בטון על גבי משטחי עבודה, הפך לפופולארי מאוד בקרב מביני דבר בעולם העיצוב.

יתר על כן, על המיקרוטופינג ניתן לייצר שורה ארוכה של עיצובים ודוגמאות בכל רמת מורכבות, או להותירו אחיד וחלק, גון אפשר לצבוע אותו בקשת רחבה של גוונים לצורך התאמה מושלמת לסגנון העיצוב של המרחב. בתוך כך, אין צורך לבנות מחדש את המשטחים הקיימים, אלא רק נדרש לבצע עליהם את הציפוי. ויותר מזה, הציפוי מקנה הגנה למשטחים שתחתיו מפני שהוא סופח חומרים ונוזלים שאינם מחלחלים מטה ופוגמים במשטח העשוי מעץ או מחומר אחר. וכל זאת עם שכבה דקה שאינה משנה באופן משמעותי את גובהו של הריצוף או המשטח.

העלויות של ציפוי מיקרוטופינג

חשוב להבין כי העלויות של ציפוי מיקרוטופינג בטון איננו אחיד, ושישנם לא מעט פרמטרים שמשפיעים על המחיר. קודם כל, כמו בחומרים אחרים, ככל שמדובר במשטח גדול יותר לציפוי כך העלות הכוללת תהיה גבוהה יותר. כמו כן, ככל שמדובר בעבודה יותר מורכבת כך המחיר יעלה, ויש למשל הבדל בין בטון מוחלק לבין בטון בגוונים ודוגמאות שונות, כאשר יש גם הבדלים בעלויות בין הדוגמאות והתבניות.

מלבד זאת, קיימת השאלה של העבודות הנדרשות לצורך הכנת השטח ליישום, בהתאם לסוג המשטח הקיים ומצבו, ובאם נדרשים חומרי גלם, שעות עבודה, הכנות מקדימות ופעולות מורכבות. מעבר לכך, מאחר שאת המיקרוטופינג ניתן ליישם בעוביים שונים ואף במספר שונה של שכבות, ככל שמדובר ביותר שכבות ועובי גדול יותר, המחיר יעלה בהתאם.

ולבסוף, מטבע הדברים קיימים גם הבדלים בין החברות המבצעות את הציפויים הללו. בדרך כלל, ככל שהחברה יותר מקצועית, מנוסה ובעלת המלצות חמות, כך המחיר יהיה גבוה יותר. כמובן שכדאי לנהוג בחוכמה ולחפש הצעת מחיר משתלמת, אך יש לשים לב שלא בוחרים בהצעה זולה במיוחד הבאה על חשבון המקצוענות.

מעוניינים לחפות תשתית קיימת באמצעות מיקרוטופינג  "פרו" של פרו-דק? אנו מתמחים בפתרונות חיפוי דקורטיבים יפים וחזקים אשר יהפכו את המקום שלכם למשהו אחר…

פנו אלינו עוד היום ליעוץ חינם בטלפון 1-700-555-228 או בתיבת "צור קשר

צרו איתנו קשר

תפריט נגישות