ציפוי אפוקסי לבטון

רצפת בטון אפוקסי

ציפוי רצפת בטון מאפוקסי הינו חומר קשיח ועמיד באופן יוצא דופן אשר מעניק ריצוף אטרקטיבי ברמה גבוהה, לכן זכה לפופולריות עצומה במקומות מגורים ומסחריים. ציפוי אפוקסי לבטון מורכב משילוב של שרף אפוקסי ומקשה, כאשר מיושמים על משטח בטון מוכן, יוצרים רצפה חזקה ומושכת חזותית. אפוקסי לבטון יכול להיות מותאם אישית עם תוספות שונות, כגון פיגמנטים, פתיתים או קוורץ, כדי להשיג צבעים, מרקמים ודפוסים שונים. התוצאה היא גימור חלק ומבריק המעצים את האסתטיקה הכללית של הרצפה. 

 

היתרונות של רצפות בטון אפוקסי 

  1. עמידות – רצפות בטון אפוקסי הן עמידות להפליא ולאורך זמן, בפני תנועה כבדה, מכונות ופגיעות מבלי להראות סימני בלאי או נזק. כמו כן, ציפוי לבטון מאפוקסי בעל עמידות גם בפני כתמים, שחיקה ופגיעות, לכן קיים ביקוש גבוה עבור מתקנים תעשייתיים, מוסכים וחללים מסחריים.

  2. נראות אסתטית – רצפות אפוקסי מציעות אינסוף אפשרויות עיצוב. ניתן להשתמש עם צבע אפוקסי לבטון, ולהתאים דפוסים ומרקמים שונים. מצבעים מלאים עזים ועד לגימורים מתכתיים ופתיתים דקורטיביים. רצפות אפוקסי יכולות לשפר את הנראות החזותית של כל חלל, וליצור מראה מודרני ומלוטש.

  3. תחזוקה קלה ופשוטה – תכונות החומר מונעות מלכלוך, אבק ונוזלים לחדור אל פני השטח, מה שהופך את הניקוי לנוח. טאטוא או שאיבת אבק שגרתיים, יחד עם ניקוי מדי פעם באמצעות חומר ניקוי עדין, מספיקים בדרך כלל כדי לשמור על מראה הרצפה. דרישות התחזוקה הנמוכות של רצפות אפוקסי חוסכות זמן ומאמץ בטווח הארוך.

  4. עמידות כימית – רצפות בטון אפוקסי מציגות עמידות מצוינת בפני כימיקלים, כולל שמנים, ממיסים, חומצות וחומרי ניקוי. תכונה זו הופכת אותם למתאימים מאוד לאזורים בהם נפוץ דליפות או חשיפה כימית, כגון מעבדות, מחסנים ומתקני ייצור.

  5. בטיחות גבוהה – ציפוי האפוקסי משפר את רמת הבטיחות כיוון שנוצר ריצוף עמיד בפני החלקה, חום, פגיעה ואש.

  6. ציפוי אפוקסי לרצפת בטון מחיר נוח – על אף יעילותו הגבוהה של ציפוי אפוקסי לבטון, מחיר הוא נוח ולא יקר. כמו כן, צבע אפוקסי לבטון, מחיר נגיש גם כן.

 

יישומים של רצפות בטון אפוקסי 

  1. מסגרות תעשייתיות ומסחריות בשל עמידותן הכימית. תעשיות כמו ייצור, רכב, תרופות ועיבוד מזון נהנות מהמאפיינים החלקים והקלים לניקוי של רצפות אפוקסי, מה שמבטיח סביבת עבודה בטוחה והיגיינית.

  2. חנויות קמעונאיות, מסעדות ובתי מלון. ניתן להתאים אישית את רצפות האפוקסי כך שיתאימו לקונספט המיתוג או העיצובי של המפעל, מה שמשפר את חווית הלקוח הכוללת.

  3. רצפות אפוקסי צוברות פופולריות גם במוסכים, מרתפים ואזורי מגורים. העמידות שלהם בפני כתמים, שפיכות והשפעות הופכת אותם לבחירה מעשית.

  4. מתקני בריאות וחינוך- רצפות אפוקסי נמצאות בשימוש תדיר במתקני בריאות ומוסדות חינוך בשל תכונותיהן ההיגייניות וקלות התחזוקה שלהן. המשטח החלק מונע צמיחה של חיידקים, פטריות ואלרגנים, ומקדם סביבה נקייה ובטוחה.

 

פרו דק מציעים עבורכם מגוון ציפויים דקורטיביים חזקים במיוחד של משטחים ושבילים העשויים בטון וגרנוליט. המשטחים הללו נוגדי החלקה ומיועדים הן למשטחים פרטיים והן למשטחים ציבוריים.

הלקוחות שלנו נהנים ממגוון רחב של אפשרויות עיצוב אדריכליות המתאימות לכל סביבה ואווירה. כמו כן, אנו מבטיחים ללקוחות שלנו בטיחות ברמה אבסולוטית, כאשר כל משטחי פרו-דק עומדים בתקן 2279 של מכון התקנים הישראלי. כך שהלקוחות שלנו מקבלים את הטוב ביותר, באיכות הגבוהה ביותר עם אחריות מקיפה רבת שנים.

כל משטח מקבל מראה בלעדי המבוצע בעבודת יד וכולל עמידות למשקלים גבוהים, כלומר בין היתר גם מותאם לנסיעה של כלי רכב וציוד כבד. השמת המשטחים הינה מהירה ומבוצעת כמעט ללא אבק ורעש, כאשר תהליך הייבוש הוא מהיר מאוד לדריכת אדם.

בואו להשיג מראה ייחודי עם משטחים בלעדיים והגיעו לפגישת ייעוץ לגבי ציפוי אפוקסי, מחיר יינתן בפגישה.

 

לשאלות, מוזמנים ליצור קשר במספר 1-700-555-228

 

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות