מדרגות בטון מוחלק

מדרגות בטון מוחלק – למה כדאי לבחור במדרגות בטון מוחלק? – פרו דק

בכל תהליך של בניית מבנה, כל אחד מהפריטים במבנה מחייב חשיבה וקבלת החלטה לגבי כל המאפיינים האדריכליים והמבניים שלו. מיקום הדלת, מיקום האסלה, מיקום ארונות המטבח, החלונות, הדלתות, גופי התאורה, שקעי החשמל – כל פרט ופרט מחייב חשיבה וקבלת החלטה ומדרגות הבית אינן שונות בהיבט זה. בהחלטה שיהיה עליכם לקבל לגבי מדרגות הבית, תצטרכו לבחון סוגים שונים של מדרגות ולבחור את האופציה הטובה ביותר. בשורות הבאות נספר לכם מדוע כדאי לבחור מדרגות בטון מוחלק הן עבור מדרגות בטון חוץ והן עבור מדרגות פנים בתוך הבית.

 

למה דווקא מדרגות בטון מוחלק?

ובכן, מן הסתם, אפשר להעריך ברמה גבוהה של ודאות, שתמיד יהיה מקום לכל סוגי המדרגות ושלכל מרחב וחלל פנים, יתאים סוג שונה של מדרגות. יחד עם זאת, למדרגות הבטון המוחלק ישנו מאפיין ייחודי שהופך אותן למתאימות לכל מרחב ולכל סגנון עיצוב – היכולת לעצב את המדרגות בהתאמה לכל תכנית עיצוב ולכל סגנון עיצוב, הן באמצעות צבע והן באמצעות תצורה. כך למשל, אם אתם חושבים על התקנת מדרגות מרחפות, תוכלו להזמין מדרגות בטון מרחפות, אותן תוכלו לאחר מכן גם לעצב בדיוק כפי שאתם מדמיינים אותן, בדיוק בגוון או שילוב הגוונים המתאים לכם. על כך אפשר כמובן להוסיף את החוזק המבני הרב של מדרגות צפות מבטון, חוזק מבני שיבטיח למדרגות שלכם אורך חיים רב יותר ממרבית חומרי הגלם האלטרנטיביים.

 

מדרגות בטון עם גימור או חיפוי – מה מתאים לכם?

בקטגוריה הכוללת של בטון מוחלק מדרגות הוא תחום נוסף שמשלים את התחום של ריצוף הבטון המוחלק. אם בחרתם לרצף את ביתכם עם בטון מוחלק, אין כל ספק כי האופציה של מדרגות בטון מוחלק יכולה להתאים לכם יותר מכל מקרה אחר. אבל גם אם הבית שלכם מרוצף בסגנון שונה לחלוטין, עם גרניט פורצלן, שיש, פרקט או כל ריצוף אחר, עומדת לרשותכם האופציה של חיפוי מדרגות בטון. חיפוי המדרגות יכול להתבצע ברמה הפשוטה ביותר באמצעות אריחי ריצוף התואמים את הריצוף הכולל של הבית והוא יכול להתבצע גם כיחידת עיצוב נפרדת שמעניקה צבע וחיוניות למרחב הכולל. כך למשל, תוכלו לחפות את מדרגות הבטון שלכם באמצעות עץ וליהנות מהאווירה, המראה והעיצוב העצי שאתם כל כך אוהבים, במקביל לחוזק המבני הרב שממנו נהנות המדרגות בזכות ליבת הבטון ממנה הן בנויות.

 

עבודה עם גורם מקצועי בלבד

לצד משימת בחירת סוג המדרגות המתאים לכם ועיצוב המדרגות המועדף עליכם, חשוב מאוד לבחור נכון גם את הגורם המקצועי שיבנה עבורכם את המדרגות, במיוחד במשימות מיוחדות של מדרגות בטון מרחפות או מדרגות צפות מבטון. החלקת הבטון, הטמעת העיצוב המדויק המתאים לכם ובניית המדרגות בפורמט המועדף עליכם – כל אלה מחייבים ידע מקצועי וניסיון בעבודה עם בטון מוחלק. בנוסף לכך, רמת המקצועיות של הגורם המבצע תכריע גם את העלות הכוללת של הבנייה בהתאם להיכרות של הגורם המבצע עם האלטרנטיבות השונות והטכניקות המקצועיות לבניית המדרגות.

חברת פרודק היא החברה המובילה בישראל לחידוש, ציפוי ויציקה של משטחי בטון מעוצבים ובעלי גימור ברמה גבוהה. בין היתר, מבצעת החברה ריצוף בטון מוחלק ובניית מדרגות בטון מוחלק בשלל עיצובים, מידות, פרופורציות ותצורות גרם מדרגות. לחברת פרודק ידע מקצועי מעמיק בעבודה עם בטון ובעיצוב בטון. לקבלת מידע נוסף וביצוע הזמנות, פנו אלינו עוד היום בטלפון 1-700-555228 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות