מה זה בטון אדריכלי?

בחברת פרו דק מציעים מגוון מתקדם של פתרונות ריצוף מבטון, לרבות ריצוף בטון אדריכלי. אז מה זה בטון אדריכלי, מה התכונות והיתרונות שלו ולמה הוא משמש? על כך יוסבר בקצרה במאמר הבא.

 

מה זה בטון אדריכלי?

בטון אדריכלי הינו בטון מסוג צמנט פורטלנד לבן שלא מוסיפים לו אפר של פחם. כמו כן לבטון  זה ניתן להוסיף מערכות טפסנות וסיבי זכוכית ברמה גבוהה של דחיסות. את הבטון האדריכלי מערבבים עם גווני צבע שונים ויוצקים אותו בתוך בתבניות שונות. כל זאת מוביל לקבלת בטון מעוצב המתאים לבניית קירות, לריצוף דקורטיבי חוץ ופנים, ליצירת עמודים ועוד. כך חומר בנייה בסיסי של בטון הופך לאלמנט עיצובי, איכות ועמיד, המועדף על ידי אדריכלים ומעצבי פנים רבים בארץ ובעולם. 

 

התכונות והיתרונות של בטון אדריכלי

בטון אדריכלי שאנו עובדים עימו הינו חומר בנייה מועדף על ידי אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים ולקוחות פרטיים ועסקיים. זאת בגין שורה של תכונות ויתרונות שהוא מציג הכוללים בין היתר:

  • אפשר להעניק לבטון אדריכלי כל גוון, טקסטורה וצורה מבוקשים, שתורמים באופן משמעותי לשיפור חזות המבנה.
  • בהשוואה לחומרי חיפוי וריצוף אחרים מדובר בחומר גלם יחסית זול וזמין, שבידיים מקצועיות תהליך יישומו הינו מהיר במיוחד.
  • ניתן לקבלו בכל סוג של מרקם מבוקש מחלק ועד מחוספס, לרבות אפשרות להטבעת דוגמאות וחומרים שונים בתוכו.
  • את הבטון האדריכלי תוכלו להזמין בכל גוון מבוקש, מצבעים עזים ומטאליים ועד לגוונים פסטלים מעודנים.
  • לבטון האדריכלי רמה גבוהה של עמידות ארוכת שנים מפני פגעי מזג אוויר כמו גשם, רוח ושמש, וכנגד פגעי סביבה כמו זיהום אוויר, וכן הוא מציג עמידות בפני שחיקה, עומסים, חבלות, לכלכוך ועוד.
  • קל ופשוט לתחזק משטחי בטון אדריכלי עם חומרי ניקוי שיש בכל בית ברמת חומציות נמוכה, ועם ניקוי באמצעות טאטוא, שטיפה או שאיבת אבק.
  • בעזרת חומרי איטום וסילרים בטון אדריכלי מספק פתרון מעולה לצורכי חוץ שונים כמו קירות או ריצוף.
  • בטון אדריכלי יכול לשמש למגוון רחב של צרכים ומטרות ונעשה בו שימוש בכל מגזרי המשק – פרטי, עסקי וציבורי.
  • זהו חומר הנחשב לידידותי לסביבה, המספק שכבה מעולה של בידוד.

 

 מגוון שימושים בבטון אדריכלי

כאמור בטון אדריכלי משמש מגוון קהלים וצרכים, בין אם כחומר לריצוף או לקירות. למשל נעשה בו שימוש בחניות, כאלמנט דקורטיבי במבני מסחר, ליצירת חזיתות של בניינים, ליצירת ספסלי ושולחנות חוץ ועוד. כמו כן בבתים פרטיים בטון זה יכול לשמש לצורכי פנים וחוץ, למשל עבור יצירה של קיר דקורטיבי, לריצוף חדרים רטובים, מרפסות וחצרות, ליצירת שבילים, אבני מדרך, מדרגות וחנייה.

בנוסף, ריצוף בטון אדריכלי מעניק לחלל חזות עכשווית, נקייה וייחודית, שניתן להתאימה לכל סגנון עיצוב ממודרני ועד כפרי. כחיפוי קירות בטון זה יוצר משטחי קיר מיוחדים ודקורטיביים, עם צבעים ומרקמים שונים. ובנוסף, בטון אדריכלי יכול גם לשמש לייצור של מדרגות שנראות נהדר  עם חומרים שונים כמו זכוכית, אלומיניום או עץ.

 

לעבודות עם בטון אדריכלי 

להזמנת עבודות עם בטון אדריכלי איכותי, עמיד ואסטטי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פרו-דק בטלפון 1-700-555-228.

 

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות