מדרכי בטון לגינה

מדרכי בטון לגינה

מדרכים היא טכניקה לריצוף שבילי גינה בקלות ותוך הטמעה טבעית של משטח הריצוף בתוך מרחב האדמה הטבעי של הגינה. בבתים רבים נעשה שימוש במדרכי אבן טבעית, אותם מניחים לאורך נתיב נבחר עם מרווחים קבועים בין המדרכים. צורת ריצוף זו לשבילים מאפשרת תנועה חופשית לאורכם, אך גם מאפשרת לשמר את המראה הפראי של האדמה לאורך השביל. בגינות המעוצבות בסגנון עיצוב מודרני, מדרכי בטון לגינה מעניקים את הפתרון הטוב ביותר ובשורות הבאות נסביר מדוע.

 

מדרכי בטון בסגנון העיצוב המודרני

סגנון העיצוב המודרני הפך בעשור האחרון לסגנון העיצוב המועדף על נתח הולך וגדל באוכלוסייה ויישומו אינו נעצר בתוך חלל הפנים של הבית, אלא גם במרחב החוץ וגינת הבית. סגנון העיצוב המודרני מבוסס על עקרונות של קווים מיושרים ונקיים, בניגוד לסגנון הכפרי שזורם עם הקווים הפראיים של הטבע. במקרה של יצירת שבילים באמצעות מדרכים, מדרכי בטון לגינה הם בדיוק מה שאתם צריכים ליצירת שביל בגינה המעוצבת בסגנון המודרני. המדובר ברצף של משטחי בטון מוחלק ומבריק, אותם תוכלו להניח לאורך נתיב השביל הנבחר עם מרווחים קבועים ביניהם ובפרישה המועדפת עליכם. תוכלו לשלב לוחות בגדלים שונים, בפרופורציות שונות של אורך ורוחב ובמנחים שונים לאורך או לרוחב, ליצירת דוגמת עיצוב מיוחדת לשביל פשוט לכאורה. גם במקרה הזה, כמו במדרכי אבן טבעית, נשמר ואף מודגש השילוב עם האופי הפראי של האדמה, כשלאורך זמן מתפתחת צמחייה סביב המדרכים באופן שמטמיע אותם כחלק בלתי נפרד מהגינה.

 

משטחי בטון מעוצבים – לא רק לגינה

בטון מוחלק נכנס ליותר ויותר אזורים ברחבי הבית הפרטי המעוצב, החל מריצוף בטון מוחלק, דרך מדרגות בטון מוחלק וכלה במשטחים מעוצבים לחדרי הבית השונים. בין הפתרונות השכיחים ביותר בקטגוריית עיצוב זו ניתן למצוא את הקטגוריה של משטח בטון מוחלק למטבח. המדובר למעשה במשטחי בטון אותם ניתן לשלב כאלטרנטיבה למשטח השיש המסורתי ואפילו כאלטרנטיבה לטופ של שולחן או של אי במטבח. משטחי בטון מעוצבים מתאימים במיוחד לחללים המעוצבים על פי סגנון העיצוב המודרני וניתנים להתאמה לכל חלל מעוצב. משטח בטון מוחלק למטבח הוא משטח שעובר תהליך ציפוי ייחודי, שמעניק לו את המראה והמרקם החלק, הצפוף והמבריק מחד וגם את העמידות הנדרשות לו מפני שריטות, טמפרטורה גבוהה, רטיבות וכדומה. בסופו של דבר, מתקבל משטח חלק בעיצוב הנבחר עליכם, שגם נהנה מעמידות גבוהה בפני עומס העבודה במטבח. כאמור, משטח כזה ניתן ליישום גם כמשטח העבודה המרכזי של המטבח כתחליף למשטח שיש טיפוסי, אך גם כמשטח טופ של שולחנות מטבח ואי מטבח.

 

בין שאתם רוצים להזמין מדרכי בטון לגינה ובין שאתם מתעניינים בהזמנת משטחי בטון מוחלק לחלל הפנים של הבית, חשוב מאוד לבצע את ההזמנה אצל גורם מקצועי המתמחה ספציפית בתחום הבטון המוחלק. התמחות זו נדרשת גם לצורך השגת התוצר המעוצב הסופי ברמת הדיוק הנדרשת ובסטנדרטים הנדרשים וגם לצורך השגת העמידות וההתאמה הפונקציונלית של המשטח למרחב בו הוא יונח ולמאפייני השימוש בו לאורך זמן.

 

 

חברת פרודק היא החברה המובילה בישראל בחידוש, ציפוי ויציקה של בטון מוחלק. חברת פרודק מייצרת משטחי בטון מעוצבים בשלל עיצובים, דוגמאות וצבעים ובשלל טכניקות החלקה וסירוק בטון, אותם ניתן לשלב בריצוף בטון מוחלק או ביישומים אחרים כמו מדרכי בטון או משטחי בטון מעוצבים לחללי הפנים בבית. לקבלת מידע נוסף והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-700-555228 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין. 

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות