לוחות בטון מחיר

כמה עולה פלטות בטון לריצוף? מחיר לוחות בטון

ריצוף בטון מוחלק הוא תחום בנייה שעבר בשנים האחרונות תהליך משמעותי של התפתחות, במיוחד במעבר מיציקת רצפה בבית הלקוח, ליישום לוחות בטון מוחלק מוכנים להרכבה. בחישוב הכולל של עלות ריצוף בטון מוחלק, העלות של פלטות בטון לריצוף מהווה מרכיב חשוב בעלות הכוללת של הפרויקט, אך חשוב להבין שעדיין מדובר בעלות שולית ביחס לסך העלות. בהתאם לכך, בהזמנת ריצוף באמצעות פלטות בטון מחירים של הפלטות הם רק מרכיב עלות אחד שאותו יש לשקלל עם רכיבים נוספים כמו הובלת ופריקת הבטון, הנחת הלוחות, חיתוך בטון, עבודה מקצועית, חיבור לוחות, גימור ועוד.

 

למה דווקא פלטות בטון לריצוף?

אם המחשבה על ריצוף בטון מוחלק באמצעות פלטות מוכנות מראש כתחליף ליציקת בטון בבית הלקוח, מזכירה לכם את האופציה של כיסוי הגינה כולה באמצעות מרבדי דשא כתחליף לשתילת דשא, זה לגמרי לא במקרה. ישנם פתרונות בנייה שנוח יותר, נכון יותר וגם זול יותר לייצר באופן סדרתי ולאחר מכן רק להרכיב אותם בבית הלקוח. פלטות בטון לריצוף היא דוגמא נהדרת והסיבה לכך היא, שריצוף באמצעות בטון מוחלק דורש עיבוד רב של הבטון, עיבוד שקל יותר ומדויק יותר לבצע באמצעות קווי ייצור שנועדו בדיוק לשם כך. ייצור פלטת בטון בפס ייצור, מאפשר ליצור לוחות בעלי עובי אחיד, צפיפות אחידה של הבטון וגימור ברמה הגבוהה ביותר על פי מגוון טכניקות גימור. בהתאם לכך, בריצוף באמצעות לוחות בטון מחיר הריצוף כולו יהיה נמוך יותר מאשר יציקת הבטון ועיבודו בבית הלקוח. גם האיכות תהיה גבוהה יותר וגם מגוון האפשרויות והעיצובים יהיה נרחב יותר.

 

לפי מה נקבע המחיר של לוחות בטון?

בהזמנת פלטות בטון מחירים יכולים להשתנות בהתאם למספר פרמטרים שמאפיינים את לוח הבטון. פרמטרים אלה כוללים את עובי הלוח, סוג הבטון, מידות אורך ורוחב, סוג הגימור, טכניקת הגימור ושילוב של חומרי גלם נוספים למטרות שונות כמו חיזוק, אלסטיות או עיצוב. מה שאתם צפויים לגלות בבירור מחירי הלוחות הוא שבטון הוא חומר גלם זול יחסית, אך מחירו עולה בהתאם לרמת העיבוד שלו. בטון מוחלק יעלה יותר מבטון בסיסי לבנייה ובטון ברמת גימור גבוהה יעלה יותר מבטון מוחלק סטנדרטי. אבל כפי שאמרנו קודם לכן, בהזמנת לוחות בטון מחיר הלוח הוא ממש לא המחיר הכולל להשלמת הפרויקט. ישנם עוד רכיבי עלות רבים, שאותם יש לקחת בחשבון לצורך השלמת הריצוף, רכיבים שהעלות הכוללת שלהם יכולה להיות גבוהה יותר משמעותית מעלות הלוחות עצמם.

 

לוחות בטון – לא הפתרון של עשה זאת בעצמך

רבים מתייחסים לאופציה של רכישת פלטות בטון לריצוף כאל אופציה לבצע ריצוף בשיטת עשה זאת בעצמך. בפועל, מדובר במשימה סופר מקצועית, שמחייבת כלי עבודה מקצועיים, חומרים מקצועיים וכמובן ידע מקצועי נרחב. גם אם מחירו של לוח בטון אחד נראה לכם זול במיוחד, קחו בחשבון שעליכם לכסות שטח מלא של בית ושיש עוד עבודה רבה לבצע עד לקבלת הריצוף המוגמר. את המשימה הזאת, אתם לבטח רוצים להשאיר בידיים מקצועיות, גם לטובת התוצאות האסתטיות וגם לטובת החוזק המבני והעמידות של תוצאת הריצוף הסופית.

 

חברת פרודק מתמחה בחידוש, ציפוי ויציקה של משטחי בטון לבריכות, מבני ציבור, מבני תעשייה ובתים פרטיים. החברה מציעה מבחר גדול של אופציות ריצוף פנים, ריצוף חוץ, בניית מדרגות ועוד, באמצעות לוחות בטון מוחלק בשלל טכניקות גימור יוצאות דופן. לקבלת מידע נוסף וביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 1-700-555228 ונשמח לסייע לכם. 

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות