חיפוי בטון מוחלק

חיפוי בטון אצלכם בסלון

חיפוי קיר בטון הוא פתרון אדריכלי רב-תכליתי המשלב פונקציונליות ומשיכה ויזואלית, בין אם משתמשים בחללי מגורים או מסחריים. חיפוי קירות בטון זה שכבת בטון על פני הקיר, המעניקה גימור אטרקטיבי ועמיד. התהליך יכול לכלול שימוש בצורות ותבניות מיוחדות ליצירת המרקם והדוגמא הרצויים, על פי בקשת הלקוח. לאחר יצירת חיפוי הבטון, נוצרת שכבה מוצקה המגנה על הקיר הבסיסי תוך הוספת אלמנט אסתטי וייחודי.

 

יתרונות חיפוי קיר בטון

  1. בטון הוא בעל אורך חיים עמיד יותר, לכן הוא בחירה אידיאלית עבור חיפוי קיר. שכבת הבטון הנוספת מגנה על הקיר הבסיסי מפני בליה, פגיעות ובלאי, ומגדילה משמעותית את תוחלת החיים שלו. 
  2. חיפוי קירות בטון מציע מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. ניתן להתאים אותו לסגנונות אדריכליים שונים, החל ממודרני ומינימליסטי ועד כפרי ותעשייתי. ניתן להשיג גימורים, טקסטורות, צבעים ודפוסים שונים, המספקים למעצבים חופש יצירתי רב. כמו למשל, קיר בטון מוחלק במריחה ישירה כמו יציקת בטון וכן קיר בטון מעוצב עם אלמנטים שונים.
  3. חיפוי בטון לקיר דורש תחזוקה מינימלית, הוא עמיד בפני לחות, עובש וטחב, ומפחית את הצורך בניקוי ותיקונים תכופים. 
  4. בטון הוא בעל תכונות מסה תרמית מצוינות, כלומר הוא יכול לווסת טמפרטורה ולהפחית את צריכת האנרגיה. בנוסף, הוא מספק בידוד קול יעיל, יוצר סביבה פנימית נוחה ושלווה יותר. 
  5. חיפוי קירות בטון משפר את עמידות האש של מבנים. ניתן ליישם אותו באזורים בהם חשוב לבצע בטיחות מאש, כגון חדרי מדרגות, מרתפים ומטבחים מסחריים.
  6. בטון הוא חומר בר קיימא בשל אורך חייו ויכולת המיחזור שלו. על ידי שימוש בחיפוי קירות בטון, מבנים יכולים ליהנות משיפור היעילות האנרגטית והפחתת ההשפעה הסביבתית. בנוסף, סוגים מסוימים של בטון משלבים חומרים ממוחזרים, מה שמשפר עוד יותר את הקיימות. ככל שבנייה בת קיימא מקבלת חשיבות, חיפוי קירות בטון מתגלה כאופציה ידידותית לסביבה התורמת ליעילות אנרגטית ומפחיתה את ההשפעה הסביבתית.

 

יישומים של חיפוי קירות בטון 

חזיתות חיצוניות

חיפוי בטון יכול לשנות את מראה המבנה, להוסיף אופי וקסם. הוא נפוץ הן למגורים והן למסחר חיצוני, יוצר מראה מודרני ומתוחכם. אפשרויות העיצוב נעות בין משטחים חלקים ומלוטשים, כאמור חיפוי בטון מוחלק לבין קיר בטון דקורטיבי עם גימורים בעלי מרקם ודוגמא, המאפשרים לאדריכלים להשיג אפקטים אסתטיים שונים.

קירות פנים

חיפוי בטון פופולרי יותר ויותר עבור חללים פנימיים כמו קיר בטון חשוף בסלון, ומוסיף נופך תעשייתי עכשווי לבתים, משרדים, חנויות קמעונאיות ומקומות אירוח. זה יכול להיות קיר בטון בסלון, מסדרונות או אזורי קבלה, ויוצר השפעה חזותית בולטת.

חיפוי לוחות בטון אדריכלי מספק פתרון עמיד ומושך מבחינה ויזואלית לשיפור חללים חיצוניים ופנימיים כאחד. תכונותיו הופכות אותו לבחירה אטרקטיבית עבור אדריכלים ומעצבים. חיפוי קירות בטון פותח עולם של אפשרויות עיצוב תוך הבטחת יופי ופונקציונליות לאורך זמן.

בנוסף לחיפוי קיר מבטון שהחלטתם לבצע, מומלץ לחשוב בנוסף על משטחי בטון של פרו דק. פרו דק מציעים עבורכם מגוון ציפויים דקורטיביים חזקים במיוחד של משטחים ושבילים העשויים בטון וגרנוליט. המשטחים הללו נוגדי החלקה ומיועדים הן למשטחים פרטיים והן למשטחים ציבוריים.

 

משטחי פרו דק מהווים שלמות אדריכלית הכוללת בטיחות וחדשנות שאין כמותה. הלקוחות שלנו נהנים ממגוון רחב של אפשרויות עיצוב אדריכליות המתאימות לכל סביבה ואווירה. כמו כן, אנו מבטיחים ללקוחות שלנו בטיחות ברמה אבסולוטית, כאשר כל משטחי פרו-דק עומדים בתקן 2279 של מכון התקנים הישראלי ומגיעים בדרגות החלקה R-10, R-11, R-12 ותקן C למשטחים רטובים. כך שהלקוחות שלנו מקבלים את הטוב ביותר, באיכות הגבוהה ביותר עם אחריות מקיפה רבת שנים.

בואו להשיג מראה ייחודי עם משטחים בלעדיים!

לשאלות, מוזמנים ליצור קשר במספר 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות