חיפוי בטון חשוף

עם חברת פרו דק תוכלו לעצב את קירות ביתכם בעזרת חיפוי בטון חשוף עכשווי, איכותי ומרשים. החיפוי יכול לשמש עבור קיר בטון חשוף או עבור תקרת בטון חשוף, וניתן לעצב אותו בשלל צבעים וטקסטורות שונות.

 

יתרונות של חיפויי בטון: 

בחירה בחיפוי בטון לקירות הבית מעניקה שורה של יתרונות מהותיים. העיקריים שבהם הינם:

  • עמידות- חיפוי בטון לקירות הבית יעניק לכם מענה חזק ועמיד במיוחד, היכול לחפות כל סוג של משטח פנימי וחיצוני.
  • גמישות- חיפוי של בטון מעניק רמה גבוהה של גמישות בעיצוב, עם מגוון אפשרויות של גימור, מרקמים וצבעים. המבחר מאפשר גם לעצב חיפוי קיר בהתאמה אישית מלאה.
  • חדשני- חיפוי של בטון לקירות עם מרקמים בתלת ממד, יהפוך קיר בנאלי ומשעמם למשטח מעניין, ייחודי ועכשווי. 
  • מחיר- ביחס לסוגים אחרים של חיפויים ובהתחשב ברמת עמידותו, מדובר בחיפוי זול וכדאי. 

 

עיצוב עכשווי ומיוחד

בחירה בבטון חשוף לעיצוב קירות הבית תעניק להם חזות עכשווית ייחודית, עם מראה אותנטי שלא מנסה להסוות את עצמו ומציג את כל המאסה הרשימה של הבטון. החזות באה כניגוד לקירות גבס דקים, שבירים, מוסווים וחסרי עוצמה. מלבד קירות, בטון חשוף משמש כיום גם לצורכי ריצוף, לתקרות, לבניית מדרגות, מעקות, למשטחי חוץ, למשטחי מטבח חוץ או פנים, חנייה ועוד.

 

כמו כן, ניתן לבחור שלל צבעים ומרקמים לקירות בטון ולשלב בהם גם הטבעות שונות. בנוסף חיפויים אלו הולכים נהדר עם עוד מגוון חומרי גלם כמו אבן, זכוכית ומתכת, והם גם נראים מעולה עם צמחיה ואלמנטים דקורטיביים נוספים, כמו גופי תאורה ותמונות ממוסגרות. כך, בעזרת עיצוב הבית עם בטון גלוי מתקבל חלל מרשים שלא ניתן להתעלם ממנו, שישדרג את חזות הבית ויעניק לו אופי ייחודי משלו. ואם לא די בכך חיפויי הבטון גם תורמים לבידוד אקוסטי ותרמי של הבית.

 

טפסנות לקירות בטון

אלמנט נפוץ עבור עיצוב קירות בטון הינו של בניית טפסנות. מדובר למעשה על מונח מקצועי עבור תבניות בטון חשוף שתומכות בבטון במצבו הנוזלי ושומרות על צורת יציקה מבוקשת. 

טפסנות בטון בתבניות וקשירות שונות מאפשרת לעצב בטון חשוף בטקסטורה מועדפת, בין אם חלקה, מחוספסת, קטומה, ישרה, דמוית עץ ועוד. למשל ליצירת משטחי בטון חלקים יעשה שימוש בתבניות חלקות ואחידות, ואילו תבניות טפסנות עשויות מלוחות של עץ מהוקצע באורך וגודל מבוקש יצרו קיר בטון עם מרקם של סיבי עץ.

את התבניות האלו מייצבים על קירות הבטון בשיטות שונות. למשל ניתן לייצבן בקשירת דיוידאגים העושה שימוש במוט הברגה שעובר דרך צינור מצד אחד לצד שני של התבנית. כמו כן ניתן לבצע קשירות טפסנות בעזרת קונוסים ומותחנים, עם ברזל שש המעניק מרקם תעשייתי ומחוספס, ועוד.

 

בחירת קיר בטון מעוצב 

בבואכם לעצב קיר עם חיפוי של בטון חשוף ישנם כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל יש להחליט איזה קיר רוצים לחפות בבטון ,בין אם קיר מרכזי או צדדי, קטן או גדול ואחד או יותר. בחירה זו משתנה בהתאם למידת הדומיננטיות שמבקשים להעניק לקיר זה במרחב. כמו כן יש להחליט על מרקם של קיר המתאים לסגנון העיצוב של הבית, בין אם מדובר בבית מודרני שיכולה להתאים לו טקסטורה חלקה ואחידה או בבית כפרי שבו יכולה להשתלב טקסטורה דמוית עץ.

בנוסף יש להחליט על גוון של חיפוי הקיר, הנדרש להשתלב עם גוונים שש בחדר להשלים אותם או להוות להם ניגוד. למשל בבית מודרני ניתן לשמור על גוון טבעי של הבטון, בבית כפרי לבחור בגוון של חול ובבית ים תיכוני ללכת על גוון לבן.

 

הזמנת חיפוי בטון לקירות הבית

להזמנת חיפוי בטון לקירות הבית ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם חברת פרו-דק בטלפון 1-700-555-228.

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות