כמה עולה מיקרוטופינג?

שמעתם על האיכות של ציפוי מיקרוטופינג ואתם מבקשים לדעת איפה קונים מיקרוטופינג? רוצים גם לדעת כמה עולה מיקרוטופינג? בחברת פרו-דק יספקו לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאם לסוג ומאפייני העבודה המבוקשת. רוצים לקבל עוד מידע אודות ציפוי מיקרוטופינג ואפשרויות השימוש בו? הצוות המקצועי של פרו-דק זמין לספק לכם כל מידע מבוקש ולייעץ בבחירת ציפוי המתאים לרצונות, צרכים והגדרות התקציב שלכם.

מה זה בכלל מיקרוטופינג?

לפני שנדבר על מחירים כדאי תחילה להבין מה זה בכלל מיקרוטופינג ולמה הוא הפך כל כך מבוקש בימינו. אז מיקרוטופינג המכונה גם מיקרו בטון עשוי משכבה דקה של מלט פולימרי מיוחד בעובי של מ"מ בודדים. מדובר למעשה בסוג מתקדם של ציפוי עבור בטון מוחלק, ריצוף, קירות, תקרות וגם עבור משטחי מטבח רהיטים ועוד. נעשה בו שימוש במגזר הפרטי, הציבורי והעסקי, כאשר הביקוש נובע משורה של יתרונות:

  • ציפוי איכותי בעל חזות ייחודית, עכשווית, אחידה, חלקה, אלגנטית ומרשימה, שניתן לעצבו בשלל צורות וסגנונות לרבות אפשרות לעצבו בהתאמה אישית.

  • את הציפוי ניתן לעצב בשלל צבעים, מרקמים, דוגמאות וסגנונות, ממראה מיושן לכפרי ועד למראה מודרני או יוקרתי.

  • בהיותו עשוי משכבה מאוד דקה הוא אינו תופס שטח ואינו משנה באופן מהותי עובי ונפח של רצפות או קירות.

  • אמנם מדובר בשכבה מאוד דקה של ציפוי, אולם יש לציפוי זה יציבות וחוזק מכני מרשים, עם עמידות גבוהה במיוחד לאורך זמן מפני שחיקה, חבלות, פגעי מזג אוויר וסביבה, ועם שמירה על חזות אחידה ללא נטייה להתכווץ וללא יצירה של קפלים או סדקים.

  • ציפוי עם תכונות מרשימות של הדבקה, בעל יכולת להיצמד לסוגים שונים של משטחים וחומרים לרבות בטון, אריחי קרמיקה, עץ, פלדה ועוד.

  • יחסית לשיטות אחרות יישום של ציפוי מיקרוטופינג הינו מהיר ופשוט, עם חומר שאינו נדרש בדחיסה המתייבש תוך עשרים ארבע עד ארבעים ושמונה שעות. כמו כן ציפוי זה קל לנקות והוא כמעט ואינו נדרש בתחזוקה.

  • לעומת מחיר של שיטות ציפוי אחרות וביחס לרמת העמידות שלו, מדובר בציפוי משתלם במיוחד.

מה קובע את מחיר מיקרוטופינג?

מחיר מיקרוטופינג אינו אחיד והוא נע בין 400-600 ש"ח למטר רבוע. הבדל זה במחיר נובע  ממספר גורמים הכוללים:

  • גודל- בתור התחלה נקבעת עלות עבודות מיקרוטופינג במחיר למטר, בהתאם לגודל המשטח המבוקש לציפוי. כך למשל, יש הבדל בין ציפוי הנדרש לחדר בגודל של שבע מטר מרובע לבין ציפוי הנדרש עבור חצר בגדול של מאה חמישים מטר מרובע.

  • מורכבות עבודה- ניתן ליצור ציפויי מיקרוטופינג בדרכים שונות, מבטון מוחלק לבטון עם דוגמאות. מידת מורכבות העבודה המבוקשת עבור ציפוי זה משפיע גם על מחירו הסופי. כך למשל, לכל תבנית ודוגמא עבור הציפוי יש מחיר שונה בהתאם למידת מורכבות הביצוע.

  • תנאי שטח- סוג ומצב המשטח שעבורו מבוקש ציפוי מיקרוטופינג משפיעים על מידת מורכבות העבודה, ההכנות המקדימות ועלות חומרי גלם.

  • מספר ועובי שכבות- מיקרוטופינג ניתן ליישם במספר שונה של שכבות וכן בעובי שונה של שכבות. עובי הציפוי ומספר השכבות המבוקש עבורו משנה את כמות החומר הנדרשת וכן את משך ומורכבות העבודה. כך למשל, עבור ציפוי מיקרוטופינג המחיר למטר ישתנה בין ציפוי בעובי של שני מ”מ לציפוי בעובי של חמישה מ”מ.

  • מקצועיות- יש לדעת כי לא מציעים עבור מיקרוטופינג מחיר אחיד בין החברות השונות. המחיר נקבע לא אחת בהתאם לניסיון, מקצועיות ומוניטין של החברה. לכן בחירה בהצעה זולה במיוחד לא אחת יכולה לבוא על חשבון איכותה. מנגד, לא חייבים לבחור בהצעה היקרה ביותר בשוק ויש הרבה חברות מקצועיות ומומלצות הגובות מחיר הוגן עבור שירותיהם.

  • תועלת מול עלות- אמנם יש בשוק עבודות החלקת בטון יותר זולות ממיקרוטופינג, אולם הבחירה בין האפשרויות השונות נדרשת לבחון את העלות ביחס לתועלת המופקת. ציפוי מיקרוטופינג מציג רמה גבוההה של איכות ועמידות לאורך זמן, מה שהופך את הבחירה בו לכדאית ביותר.

שימוש בציפוי של מיקרוטופינג

אחרי שהבנתם למה כדאי לבחור במיקרוטופינג וכמה הציפוי יעלה לכם, יש להבין למה הוא יכול לשמש ואיך משתמשים בו. אז כפי שכבר נאמר, ציפוי מיקרוטופינג יכול לשמש למגוון מטרות וצרכי חוץ ופנים למרחבים רטובים ויבשים מהסלון ועד למטבח או מרפסת. למשל הוא יכול לשמש כציפוי של משטחי או אריחי בטון, לציפוי קירות, תקרות ומדרגות, ולמעשה ניתן לצפות עימו מגוון משטחים קשיחים כמו שולחנות, דלפקים, מנורות ועוד. בנוסף חומר זה גם משמש למילוי סדקים במשטחי בטון ישנים.

את ציפוי המיקרוטופינג ניתן ליישם בשכבה אחת היכולה להיות בדמות משטח אחיד או חלוקה לצורה של אריחים. מדובר בחומר שאינו קשה ליישום ואינו נדרש בציוד מקצועי יקר וכבד, שפשוט לעצבו בשלל מרקמים וסגנונות. יחד עם זאת, בכדי לזכות בכל היתרונות של חומר ציפוי מתקדם זה חשוב שהעבודות עימו יבוצעו על ידי חברה מקצועית כחברתנו, שיש לה ניסיון רב בתחום.

הצעת מחיר למיקרוטופינג

לקבלת הצעת מחיר מפורטת וכדאית עבור מיקרוטופינג, לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פרו-דק בטלפון 1-700-555-228 או במייל [email protected]

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות