ריצוף על בטון

לשנות את הריצוף בבית – דרך יצירתית ומיוחדת לעשות זאת

כולנו מכירים את ריצוף הקרמיקה, את הדק, שפעמים רבות מופיע במרפסת או בחצר של הבית וכן פתרונות ריצוף אחרים, שמקובלים כיום. לאחרונה, הצטרף שחקן חדש למערכה – הבטון המוחלק. ריצוף בטון הוא ריצוף העשוי מבטון, אותו ניתן לשלב הן בחלקו הפנימי של הבית והן בחלקו החיצוני והיתרונות שהוא מביא אתו הופכים אותו לפתרון מומלץ לרבים ובעיקר – כזה האהוב על אדריכלים ולא מעט מעצבי פנים.

להקפיץ את מראה הבית

ישנן דרכים שונות לשדרג את מראה הבית ולהפוך אותו לקצת יותר מושקע ומסוגנן. אחת מהן היא באמצעות ריצוף בטון מוטבע. ריצוף מסוג כזה משלב בין פונקציונאליות לאיכות וגם לסטייל. האפשרות להטביע בבטון עצמו דוגמאות ואלמנטים שונים הופכת אותו לאלמנט דקורטיבי לכל דבר ולתשתית נפלאה שמקפיצה משמעותית את המראה הקיים. באמצעות ריצוף על בטון כמו גם בטון המותקן ישירות על הריצוף, נהנים מפתרון עמיד במיוחד, המחזיק מעמד לאורך שנים. אפשר לשלבו גם בחלקו החיצוני של הבית, בחצר או במרפסת ולשלב אותו לצד כל סגנון עיצובי שרוצים. הוא נהדר כפתרון ריצוף לבית שבו שולט העיצוב המודרני, לבית שבו שולט העיצוב הקלאסי ואפילו לבית שבו העיצוב הכפרי הוא הכוכב.

לפנות לכתובת הנכונה

ריצוף הבטון נחשב גם לזול, בהשוואה לפתרונות הריצוף האחרים, והוא איננו מצריך תחזוקה מיוחדת. כדי ליהנות מכל זה, חשוב לפנות לחברות המתמחות בתחום. חברות המכירות היטב את חומר הגלם המיוחד הזה ויודעות כיצד לעבוד איתו נכון. מומלץ מאד לבחון את הריצוף בבתים אחרים, לראות כיצד הוא משתלב וגם איזו אווירה הוא מביא אתו. כדאי לבדוק אפשרויות שונות של דוגמאות, שניתן להטביע בו ואף להגדיר את הצרכים. ריצוף הבטון המוטבע הוא פתרון מושלם למחפשים איכות, רמת עמידות גבוהה וגם יופי. אין צורך, במקרה זה, להתפשר על דבר ואפשר ליהנות מכל העולמות. יחד עם זאת, כדאי לזכור שמדובר במראה מסוג אחר, פחות מוכר ומקובל, כזה שללא ספק משדרג את מראה הבית, את מראה החדרים ואת מראה הגינה.

שוקלים לשלב בבית או בחלקו החיצוני את הבטון המוטבע, שיחליף את הריצוף הקיים או את הדק שבחוץ? זקוקים להכוונה וגם למידע שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה? חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות ציפוי דקורטיביים, הכוללים, בין היתר, גם בטון מוטבע, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות