ריצוף בטון מוחלק לבית

ריצוף בטון מוחלק – הפתרון הנכון לבית שלכם

אחרי שנים ארוכות באותו הבית, החלטתם שמגיע לכם שדרוג ואתם רוצים לשפץ אותו ואולי גם להוסיף כמה אלמנטים מעניינים? אם כן, סביר שתחפשו עתה ללא מעט פתרונות, שניתן לשלב בבית במסגרת השיפוץ, כאשר חלקם גם קשורים לריצוף. כיום, ושלא כמו בעבר, אפשר למצוא מבחר עצום של אפשרויות בתחום זה, המשתלבות נהדר במרחב עצמו ויוצרות מראה שאין כמותו. כזה הוא בדיוק ריצוף מוחלק לבית. הריצוף המוחלק הוא ריצוף העשוי בטון, המגיע בגוונים שונים וניתן להטביע בו, אם רוצים, דוגמאות מיוחדות כדי ליהנות מאפקט מדהים.

אז, למה ריצוף בטון?

ריצוף בטון מוחלק הוא פתרון אהוב מאד על אדריכלים ומעצבי פנים בשנים האחרונות. אפשר לראות אותו הן בבתים פרטיים, הן במשרדים ואפילו במקומות ציבוריים. לבטון יש מראה מחוספס מעט וגם תעשייתי פעמים רבות, וזו בדיוק הסיבה מדוע הוא כל כך שונה מכל פתרון ריצוף אחר שאנו מכירים. יחד עם זאת, אפשר ליצור בעזרתו מראה מוחלק ויפהפה לרצפה עצמה, כזו שמוטבעים בה דוגמאות מיוחדות התורמות למראה הקיים. הבטון, שלא כמו ריצוף אחר, נחשב לחזק ועמיד במיוחד. הוא איננו נשרט, איננו נשחק עם השנים ושומר על המראה שלו לאורך תקופה ארוכה.

הבטון המוחלק איננו דורש תחזוקה מיוחדת וגם לא מצריך התנהלות זהירה מאד במרחב. במקביל, כאשר מחפשים מידע על רצפת בטון מוחלק מחיר נמוך, בהשוואה לפתרונות הריצוף האחרים, הופך אותו למענה אטרקטיבי עבור רבים. עבודת התקנת הבטון המוחלק בבית מהירה ופשוטה יחסית, חומר הגלם עצמו מאד זול, מה שהופך את הבחירה למוזלת מאד, אך יחד עם זאת לכזו שאיננה מצריכה מכם התפשרות על האיכות. ריצוף בטון מוחלק הוא ריצוף איכותי מאד המשווה לכל חדר בבית, לכל חלל, מראה נפלא. הוא משתלב נהדר לצד כל שפה עיצובית ומתאים לבתים עם ילדים וגם עם בעלי חיים. אם רוצים, אפשר לשלב את רצפת הבטון המוחלק גם בחלקו החיצוני של הבית, במקום הדק או במקום הריצוף האחר שבמרפסת הקיימת.

רוצים לשלב את הבטון המוחלק בבית שלכם – בחלקו הפנימי ואולי גם בחלקו החיצוני? עבודה איכותית, מחיר הוגן וגם שירות מקצועי הם פרמטרים שאינכם מוכנים להתפשר עליהם? חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות ציפוי דקורטיביים לרבות בטון מוחלק, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות