גרניט פורצלן דמוי בטון מוחלק

על יתרונותיו הרבים של הבטון המוחלק

בטון מוחלק הוא שיטת ריצוף ידועה מאד בשנים האחרונות ואפשר לראות אותו הן בבתים פרטיים, בחלקם הפנימי והחיצוני, הן בבתי עסק והן במקומות ציבוריים שונים. הבטון המוחלק מהווה חלופה נהדרת לפתרונות הריצוף האחרים ולו בזכות שלל היתרונות שהוא מביא אתו. אפשר למצוא כיום גם גרניט פורצלן דמוי בטון מוחלק, המתאים לאלה המעוניינים במראה היוקרתי של הריצוף, אך במקביל מחפשים את רמת העמידות הגבוהה ואת החוזק שמציע הבטון. אז, מהם יתרונותיו של הבטון המוחלק? הנה כמה מהבולטים שבהם:

קל לניקוי ולתחזוקה – הבטון המוחלק ידוע כקל מאד לתחזוקה וגם לניקוי. אין צורך באמצעים מיוחדים כדי לנקות אותו ולרוב תספיק מטלית רטובה ומעט סבון כדי להסיר את הלכלוך שהצטבר עליו.

עמיד – רצפת בטון מוחלק נחשבת לעמידה במיוחד. שלא כמו ריצוף גרניט פורצלן, למשל, שמאד עדין ונוטה להישחק עם השנים, הבטון חזק ונדמה לפעמים שדבר לא יפגע בו. זו גם הסיבה מדוע בוחרים להתקין רצפת בטון מוחלק במקומות ציבוריים רבים, היכן שעוברים לא מעט אנשים – בבתי עסק ובמקומות פתוחים.

חופש עיצובי – אפשר כיום להטמיע ברצפת הבטון דוגמאות רבות ועיצובים שונים כדי ליצור מראה מיוחד ומסוגנן מאד. לא מוכרחים לבחור דווקא באפשרות הסטנדרטית, וניתן לבחור בצבעים מרהיבים וגם בדוגמאות יפהפיות, שתשתלבנה נהדר במרחב כולו.

מחיר אטרקטיבי – בעוד שפתרונות ריצוף אחרים נחשבים ליקרים מאד לרוב, בחירה באפשרות של בטון מוחלק היא הזדמנות להוזיל משמעותית את ההוצאות בגין השיפוץ או הבנייה. הדבר קשור לחומר הגלם עצמו, שידוע כזול מאד וגם לעבודת ההתקנה שמהירה ופשוטה בהשוואה לפתרונות אחרים.

החלטתם להתקין רצפת בטון מוחלק בבית החדש שאתם בונים או בזה שאתם משפצים? איכות העבודה, המחיר האטרקטיבי וגם האמינות שמציעה החברה שמספקת את השירות הם פרמטרים שחשובים לכם? חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות ציפוי דקורטיביים לרבות בטון מוחלק בסגנון גרניט פורצלן, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות