בטון מוחלק יתרונות וחסרונות

בטון מוחלק – כן או לא?

ישנן כיום לא מעט שיטות לריצוף, כאשר בטון מוחלק לבית מהווה אחת הפופולאריות שבהן ולא בכדי. את הבטון המוחלק, כפתרון ריצוף, אפשר למצוא בבתים רבים כיום, הן בחלקם הפנימי והן בחלקם החיצוני, והוא מביא אתו יתרונות רבים. האם יש לו גם חסרונות? התשובה לכך ועוד, לפניכם.

יתרונותיו של הבטון המוחלק

בין אם זה בטון מוחלק אפוקסי או כל בטון מוחלק אחר, לבטון המוחלק ישנם יתרונות רבים. המחיר שלו, בהשוואה לפתרונות הריצוף האחרים המקובלים, הוא יתרון בפני עצמו. הוא זול באופן יחסי ולכן יכול לחסוך משמעותית בהוצאות. גם זמן ביצוע העבודה הוא יתרון, שכן זוהי עבודה קצרה מאד, שלרוב נמשכת בין יום אחד בלבד ליומיים (למעט במקרים בהם מדובר במשטח גדול במיוחד או במשטח מורכב מאד). יתרון נוסף, שהופך את הבטון המוחלק למועדף, הוא רמת העמידות שלו. רצפת הבטון המוחלק נחשב לחזקה ועמידה מאד, כזו שלא נותרים עליה סדקים, שריטות או סימנים לא יפים. מעבר לכך, וזהו יתרון חשוב שקשה להתעלם ממנו, המראה של הבטון המוחלק איננו דומה למראהו של פתרון ריצוף אחר. הוא מביא אתו מצד אחד חספוס מיוחד, מראה שונה ממה שאנחנו מכירים, ויחד עם זאת גם אסתטיקה, סטייל והרבה מאד יופי. הוא יכול "להקפיץ" משמעותית את המראה של כל חדר וכל חלל בבית.

ומה לגבי חסרונות?

כאשר בוחנים אפשרות של בטון מוחלק חסרונות הם חלק מהעניין וחשוב להכיר גם אותם לפני שיוצאים לדרך. החיסרון המשמעותי של רצפת בטון מוחלק הוא בעיקר במצבים בהם מעוניינים לערוך שינויים או לבצע תיקונים. כדי לפנות את רצפת הבטון המוחלק יש להרוס אותה לחלוטין, מה שעולה לא מעט כסף וגם לוקח זמן (הרבה יותר מהחלפת מרצפות קיימות, למשל). זוהי עבודה מורכבת מאד הדורשת ציוד מיוחד. לשמחתנו זהו החיסרון המשמעותי היחיד של רצפה שכזו, ולכן גם איננו קריטי כל כך למעוניינים לשלבה בביתם הפרטי. מכיוון שנדיר מאד לערוך שינויים לאחר ביצוע העבודה, זהו איננו פרט עיקרי בקבלת ההחלטות, וחשוב ואף מומלץ יותר להתמקד ביתרונות.

בונים בית חדש ומחפשים פתרונות ריצוף חזקים, עמידים ואיכותיים? מתלבטים האם בטון מוחלק הוא אכן הפתרון הנכון והמתאים לכם? חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות ציפוי דקורטיביים לרבות בטון מוחלק, היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות