בטון דמוי דק

דק בטון – עמידות ויופי

ריצוף הדק הפך בשנים האחרונות לפתרון ריצוף אהוב מאד על ישראלים רבים ולא בכדי. אפשר לראות אותו במרפסות, בחצרות וגם בגינות רבות ברחבי הארץ והוא מביא אתו סטייל שאין כמותו. לצדו אפשר למצוא גם בטון דמוי דק המהווה חלופה מושלמת למי שרוצה ליהנות, מצד אחד, מהסטייל של הדק, ומהצד השני מהאיכות ומרמת העמידות הגבוהה של הבטון.

יתרונות רבים

אחת הסיבות מדוע דק בטון הפך לפופולארי קשורה ביתרונות הרבים שלו. התקנתו של ריצוף מסוג כזה, בהשוואה להתקנת פתרונות ריצוף אחרים, היא מהירה מאד. מעבר לכך, דק העשוי בטון איננו דורש תחזוקה מיוחדת ויחד עם זאת נחשב לחזק ולעמיד במיוחד. ולכן, רבים בוחרים להתקינו בחלקו החיצוני של הבית וגם במקומות ציבוריים, היכן שעוברים לא מעט אנשים. היתרון הנוסף שלו הוא המראה המיוחד שהוא משווה למרחב כולו. הוא אסתטי מאד, יש בו אלמנט טבעי מאד והוא גם משתלב נהדר לצד עיצובים מכל סוג: עיצוב מודרני וגם כפרי. גם מחירו של דק בטון הוא זול יחסית, בהשוואה לדק מעץ, ולכן יכול להוות פתרון למי שרוצה ליהנות מכל העולמות: היוקרתיות והסטייל הנהדר שמאפיין את הדק ובמקביל – איכות גבוהה ועמידות רבה ומחיר אטרקטיבי ההופך את ההוצאה כולה למשתלמת בהרבה.

טיפ חשוב

שוקלים האם אכן זהו הפתרון הנכון עבורכם? פנו אך ורק למומחים. לחברות המתמחות בהתקנת ריצוף בטון. חברות אלו מכירות היטב את החומר עצמו ואת מאפייניו, הן נעזרות בציוד הנדרש ובצוותים מקצועיים ומנוסים שיוכלו ליצור את הרצפה בהתאם למצופה. כדאי לבדוק גוונים וצבעים שונים, להחליט על סגנון עיצוב כולל ולבחון גם איך ישתלב דק הבטון במערך הכולל.

רוצים להתקין במרפסת או בחצר הצמודה לביתכם בטון דמוי דק? איכות, סטייל וגם מחיר נוח הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות ציפוי דקורטיביים לרבות בטון דמוי דק, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות