בומנייט דמוי דק

ריצוף בומנייט – איכות וסטייל

ישנן שיטות שונות לרצף את החצר. השיטה המקובלת ביותר היא הדשא, בין אם הטבעי או הסינתטי, כאשר גם דק הוא פתרון שאהוב על רבים וכמובן הקרמיקה שמככבת במרפסות. אפשר לשלב, לצד אלה, גם צמחייה משגעת, עציצים ואלמנטים נוספים, שיהפכו את חלקו החיצוני של הבית למסוגנן ויפה יותר וליהנות ממראה מושקע שתורם לאווירה. יחד עם זאת, ישנה אפשרות נוספת, שהופכת לאחרונה לפופולאריות יותר ויותר, ותופסת מקום של כבוד. ריצוף בומנייט הוא ריצוף נהדר שיכול להחליף את פתרונות ריצוף החוץ האחרים. הוא מתבסס על בטון מוחלק או בטון צרוב ולא כולל מרצפות, שיש ביניהן לרוב גם מרווחים.

מגוון של אפשרויות

ריצוף בומנייט דמוי דק או בטון מוטבע בומנייט מגיע במגוון רחב של צבעים ועיצובים. הוא נראה טבעי מאד, ולכן משתלב באופן מושלם עם החוץ ועם כלל האלמנטים שבו. למרות שמדובר בפועל בבטון מהונדס, הדבר כלל לא ניכר לעין וזה בדיוק אחד מיתרונותיו. יתרונות נוספים של פתרון זה הם האיכות הגבוהה שלו ובעיקר – רמת העמידות שלו. ריצוף זה ידוע כעמיד מאד בפני תנאי מזג האוויר השונים, איננו נשחק מהר ומתבלה. זו גם הסיבה מדוע משלבים אותו לרוב בחלקו החיצוני של הבית ובוחרים בו כחלופה לריצוף אחר. אפשר לראות אותו כיום גם במרחבים ציבוריים גדולים ובמקומות נוספים, שאינם בהכרח פרטיים. הוא ישולב פעמים רבות בשבילי הכניסה, בחצרות, בגנים הציבוריים, במקומות מסחר ותעשייה ואפילו בבריכות.

מחיר זול ואיכות גבוהה

עלות הבומנייט היא זולה מאד בהשוואה לדקים או לריצוף גרניט פורצלן למשל. הוא איננו ניזוק מהר, אפשר ליישמו על הריצוף הקיים והוא איננו דורש ניקיון מיוחד או תחזוקה כלשהי. יתרון עצום שלו הוא המראה המיוחד שהוא מביא אתו. אפשר ליצור גוונים שונים של ריצוף ואף לדמות אותו לדק ולפתרונות אחרים. הוא יכול להיות מעוצב כמעין מרצפות, המופרדות זו מזו בקווים ישרים או מעוגלים או להופיע כמעין תשתית חלקה אחידה. המראה שלו טבעי ויפה ואפשר לסיים את עבודת התקנתו בשטח במהירות רבה.

מחפשים שיטת ריצוף יעילה, איכותית, עמידה וגם יפה לחלקו החיצוני של הבית שלכם? חברת פרו-דק, המתמחה בפתרונות ציפוי דקורטיביים, הן לחלקו הפנימי של הבית או העסק והן לחלקו החיצוני, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 1-700-555-228

פרודק

פרודק

מתמחה בציפוי דקורטיבי חזק במיוחד של משטחים ושבילים העשויים מבטון.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות